fredag 16 oktober 2009

Mu!

Hejsan Svejan
Tänkte skriva lite innan idol börjar...
Ser fram emot att se vad TOve har för framtränade idag...

Jaja, förra veckan va rjag i göteborg o hälsade på coolaste Hilda...
De va nice o komma bort lite... Shoppade lite, gick på konsert o kollade på film..
Somnade dock i alla filmer men haha...
JAg e trött helt enkelt..
Trevligt var det i alla fall :)
PÅ hemvägen åt jag en Subway macka för första gången in sweden men oh God det går inte ens jämföra med usa:s ... USA:s e så mkt bättre :P

ANnars så har ju ytterligare en arbetsvecka gått...
JAg mår mkt bättre nu :D Dock väldigt skakig och svag idag men det är väl alla ...
Så de känns bättre som sagt va...

Och idag har jag fått en massa beröm för HEmmakvälls fräscha godis :D då blir man alltid sådär superglad :D

Jaja... saknar Vickan som en Gnu... Det är tokigt så ensam jag känner mig utan henne asså... She's the best EVER!!!

Anyhow... inatt drömde jag att jag var tillsammans med killle som jag gick med på mellanstadiet o har inte tänkt på honom på ASASASlänge.. oså bara hej hopp så va jag tillsammans med honom... Känns askonstigt idag haha...
Ser fram emot nattens dröm, alltid spännande att se vart den tar mig ^^

IMon ska jag på bröllop i jÖnköping... har aldrig vatt på bröllop så de blir spännaden :)

Tjo!

1 kommentar:

Victoria sa...

Ja måste ha en subway snart alltså !!
neee, alla r nog inte skakiga o svaga.... ?
and youre the best too !! and ooh, who was the guy? ;) hhihi
Kul med bröllop-vem gifter sig?
<3