fredag 3 juni 2011

inlines och peruker

Ja iförgår gav jag mig ut på inlines med Samuel på longboard som sällskap! det var Nice och jag dog inte. yay!
Men alltså ärligt talat vad feg man har blivit sen man var liten! alltså då åkte jag i full fart i backe . nu är jag livrädd för att trilla, liksom hej det är ju livsfarligt att ta sig fram på rullande skor haha. Men der gick bättre med tiden :-P
sedan gav vi hos hem till mig då Vickan joinade oss och vi gjordd seriöst bästa fruktsalladen jag någonsin ätit! yummmmm! passionsfrukt i är Aweeeeesome! hittade lite peruker som vi drog på oss!

Igår kväll hängde jag och Vickan hemma hos henne och kollade på paranormal Activity 2. man vad jag hatar sådana filmer haha ! ( förövrigt körde vi en repris på fruktsalladen hahah.)


Var på bio med Samuel och Vickan förresten häromdagen, hangover part II. Inte lika bra som första men still niiiiice!

Ha det nicos!

3 kommentarer:

Victoria sa...

hahahah bilden är awesome ! :D

alex segerblom sa...

du ser så sur ut men ni ser ut som om ni kom direkt från 80-talet den gylene hår åldern men dem passar inte in nu dock. va fubit att du sett den men den var väl okey hoppas jag.

ha det^_^

Anonym sa...

G'day . New here and planning to find my way around

p.s. If somebody is also interested in
[url=http://www.focus.de/digital/internet/tid-8378/interview_aid_230257.html]copyright watch[/url] please see my Sig.