fredag 23 november 2012

Again....

Återigen en niiice helg! :D
Surprisade en vän i Nye som fyllde år! Kom ett gäng o klampa in med ballonger och pistoler som ger stötar!
Man oh Man vad jag vill ha presenter vi gav. Pistoler som ger en stöt när man blir träffad från pistolen som du håller i handen upp i armen! Sjukt imponerad över att den funkade så bra! Och man kände det må jag lova! Helt sjukt kul!
Kära Tomten kan jag få en sådan?

Tankarna på julklappar finns, finns någon plan? Nej!
Eller jo en liten ;)

Ullared i söndags hittade lite smått och gott men som vanligt inget större. Jag skulle klara mig med en korg!
Eftersom det blev sent på fredagen kvällen sov jag hela vägen dit så det gick på ett kick! Haha. Tips är att helt enkelt inte sova natten innan man ska till Ullared!


Nu i helgen blir det jobb på H&M och direkt därefter iväg på Dreamhack! Kommer blir awesome!


Inga kommentarer: