onsdag 5 december 2012

Good week

Förra veckan var helt major awesome! Bjöd på en hel del fint jobb och hann även med att hälsa på sjukt saknade Vickan. Hade en awesome dag med henne! I lördags var det julfest med jobbet. Gick ut o käkade och sen var de humorshow - ett bord för två. Så galet kul! Crazy! När jag kom hem väntade ett paket på mig i brevlådan! Min awesome fina pojke hade där lagt en Dag 1 julklapp! Åh va glad jag blev! Nu är det snart dag 6 and I cant wait to open sjätte paketet! Hur gulligt? Övriga dagar har bjudit på jobb, träning, NFL-match, Julkalendern, The Walking dead och Samuel! Finfint! Idag satte vi klockan på 7.15 och gick upp och kollade på julkalandern och jag fick mitt dag 5 paket - Aloe Vera Vatten (My favorite!):D Förövrigt är det massa snö! Och det är mysigt så det så! Dock blev jag mer svett och trött efter cykelturen ner till hem från gymmet än själva gympasset haha!