måndag 1 juli 2013

Sunny stand up Wohoo!


Wohoo! Bokade precis biljetter till sunny stand up i Halmstad i slutet av Juli!
Främst för att se Johan Glans, man han är bäst! När han var i Vetlanda (2007?) så dog jag verkligen lite granna av skratt!
Lär bli bästa helgen ever den veckan!
Fredagen bjuder på bröllop nära Västervik med Samuel (alltså vi gifter oss inte haha) och sedan söndagen blir det Sunny Stand up! Inte nog med att det är awesome! Halmstad resan innebär ju även Road trip och inte bara det! Victoria ät ju med :D Wohooo! Som jag längtar!

Dock behöver det inte går supersnabbt dit för jag vill inte att de åtta veckorna jag nu ska vara på golvet i sommar ska ta slut! Jag verkligen älskar vareviga dag!
Det är dessutom schema! Sjukt avstressande att VETA att jag är ledig en helg och dessutom veta att jag har helger lediga! :D
Har tillslut även fått två lediga dagar med Samuel! Helt Sanslöst att vi bara har två dagar på hela sommaren men de dagarna är guld värda! Spela in vår zombievideo kanske! Eller roadtrip :D Who knows!


Inga kommentarer: