måndag 12 januari 2009

Arbetat så att knogarna blöder. Ordagrant!

Dude My job is killing me!!!
Helt sjukt!
Asså hela helgen hade jag ont i hjärtat (eller typ ett tryck över bröstet liksom) för att jag har varit så stressad och orolig typ över allt jag ska göra.
I fredag höll jag på att svimma typ 3 gånger...

Idag har jag haft hjärtfladder till och från hela dagen...
Och stressat häcken av mig!
Och min knogar (plus andra ställen på händerna) blöder... Ve inte hur jag skadat mig... men det har i alla fall varit en massa slit...

En leverans på 400 kilo godis e inte så skoj för en typ 10 gånger lättare tjej att lyfta in... jag dog (uppenbarligen inte men lite ^^)

Men i nu ska jag i alla fall kolla på Guldbaggegalen med Johan glans :D

2 kommentarer:

glasruta sa...

men åh gumman! stackare<3 herre gud! du får inte ta ut dig sådär mycket! stressa ner.. men du för tusan vad guldbaggegalan med johan och björn var bäääääst :D hehehehehe älskar björn mest i hela världen! och johan glans såklart

Anonym sa...

Det där låter inte riktigt bra? Man får ju hoppas att man inte alltid kommer behöva jobba så hela livet.

Och så sant om det där med godis, Typ bästa som finns!!