fredag 30 januari 2009

Gah, jag flirtade INTE!!

Ah dudes...
Det är en snubbe som brukar komma och köpa av mig.
Vi är typ lite polare Haha...
Osså liksom har han sagt att han måste sluta på sitt jobb (han jobbar i butiken bredvid)... Det sa han för ett tag sen då

Och så idag tänkte jag fråga vad han skulle göra efter att han hade slutat där... likosm typ nytty jobb...
Men han fattade det som att jag menade efter att han slutat för dagen...Så han liskom typ bara ne det blir nog rätt lugnt... o bla bla...
Och jag ne asså jag menade efter du SLUTAT jobba... o han bara ne min släkt ska komma o fira mig lite för jag har fyllt år... o sen va han tvungen att gå...
Så jag hann liksom inte förklara för honom att jag liksom menade EFTER!!
Asså det lät verkligen som att jag liksom typ ville hitta på nått liksom... liksom fårgar EN GÅNG Till vad han ska göra... Dude--- han blev lite röd i fejjan...(jag me säkerligen!)

Dude have to tell him next time...!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Aw, jobbig situation, Men kul att läsa om :P.

glasruta sa...

hahahhahahahaaha! stackare <3 det där kan ju vara sämst!