söndag 3 maj 2009

Så Sjukt arbetsskadad!

Asså tusingen, jag e typ störd haha!

Jag skulle ut på promenix idag på förmiddagen och tänkte då lämna en film på Hemmakväll och även hämta min tröja. (Som jag nu inser att jag glömde haha)Men så öppnar vi inte förrän 12 så jag bara ja men jag får gå in i alla fall.

När jag kommer dit 10.50 så ser det inte alls bra ut med godiset (Det va ju cruising igår i stan så man hinner liksom inte med att fylla på)
Och godiset är typ så sjukt inmatat i mitt huvud att de ska va påfyllt.
Och jag har verkligen blivit läskigt arbetsskadad. Så jag bara ja men jag jag kan bara fylla på nån så där för personen som jobbar sen gör ju ändå det.
Men sen så bara nej jag kan inte gå ifrån det så här.

Så jag sa till päronen som jag gått med ner för att handla och bara: Eh ni kan gå hem jag stannar här ett tag.

Och så när jag fyllt på allt godis så kollar jag till drickan och bara ne jag kan inte gå här ifrån... Så jag fyller på den med.
Så en timma senare kommer den som ska jobba idag och jag bara hej Haha!

Det läskiga e att jag känner mig så sjukt "tillfredställd" av det! Liksom får värsta kicken! Its so wierd! HAHA!! det är väl delvis bra :)

Som asså ibland när man e på Willys så e jag nästan påväg och fråga nån om jag får fylla på typ drickan HAHA!! fast jag tror jag avstår från det ^^

Anyhow snart ska jag väl lägga in lite bilder från 20-års festen förra helgen... Som va sjukt nice när man tänker efter :)

Inga kommentarer: