söndag 7 mars 2010

weekend

Helluuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!
Så ja då har ännu en vecka gått... så sjukt snabbt... asså veckorna går alltid snabbt men denna WOW!! helt sjukt!!!

Mm häromkvällen träffade jag min kära vän Erica som va hemma från Stockholm i veckan... supernice o prata lite... Massa härliga minnen..
Och vi drömde oss även bort oss till sommaren.. Helt crazy vad kul det ska bli i sommar!
Vi har sjukt höga förväntningar !:D

Funderar på att åka till frizon också... lär bli nice! :D

Wellwell....

Igår var det snöbollskrig med catch the flag, askul!!
Sen drog jag hem och gjorde lite nytta och sen till Samuel kollade en lite studn på fotboll för att sen åka iväg på nattmöte.
Där kände jag mig gammal! Maaan asså jag kände igen de flest men de va liksom när de va supersmå... o asså helt galet!

Sen va de häng hemma hos Samuel, kollade på zombieland, började mindre bra... slutade helt okej! Det va en helt okej film liksom!

Tja, all in all en helt bra helg! :D

Nu ska jag städa, för någon har lyckats stöka ner i mitt rum! helt jätteelakt!

Inga kommentarer: