söndag 28 mars 2010

tjahoooo

Hello hello...

Shhiiiit man jag åker på fredag! på fredag!! my God!! liksom nästa söndag är jag hos Vickan! crazy!!!

Anyway igår skulle jag packa och Herre Gud jag har inga sommarkläder som e lagom ju haha.. Ive gained weight some since last summer haha... Vilket har varit meningen men också lite lite emot min vilja men :P.... ska kroppen må bra så... :)
Men nu har jag typ inget som e lagom! Great! NOT! men då kan jag ju i alla fall köpa en massa där :D wohooo!

Så ja denna veckan hade jag en praktikant igen.. and OMG var man så omogen i den åldern?
Jag höll på att bli galen på honom... o han blev säkert galen på mig Haha..
Men shit asså! Haha!! Aja det va ju spännande o lyssna på honom ibland i alla fall...

Mm, i helgen har jag för första gången på länge varit hemma ... känns lite trist eftersom jag vill spendera lite tid med friends innan jag åker...inte för att jag inte kommer tillbaka men Haha!!!

Well well... mkt av helgens tid har spenderats framför anime! Har börjat på min tredje serie... mkt bra asså... Älskar humorn!
Hoppas jag hinner med några avsnitt av Hajime No ippo innan fredag :S

Ne nu ska jag nog lägga mig i soffan och hör o häpna kolla på Anime!
Sen ska jag träna nån timma...
Kanske fota nått ...

Ha de niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiccccccccccccce
/Ninnie

Inga kommentarer: