tisdag 6 april 2010

ellllooooo

Tjao!

So im in california right now...
At victorias :D

Vi har icke gjort så mkt dessa dagar... jag har varit sjukt jetlagd and today i feel pretty awefull :/ och vädret är pretty sucky.. regn...

But im with Victoria and thats AWESOME!!! :D

Förhoppningsvis blir det nice väder imon...

Och vickan o jag har beslutat oss för att köra en detox, för att rensa kroppen... får se hur det går med det Haha...

Var ute för ett springtursförsök idag på morgonen... min kondition sög HÅRT!! Men by the time I leave i WILL run hela rundan :D tror jag ^^

Sooooo planen idag var att hänga med Eric på en konsert... men som sagt så mår jag icke så bra så im guessing no...

Well well Goodmorning to u all and soon nighty to me...

Have a nice day!!

And helllloooooo mamma, pappa o sandra !:D Jag utmanar härmed mina föräldrar att försöka kommentera detta inlägg :P

1 kommentar:

Ingeggerd sa...

Ha ha jag va före Stefan & Ing-Marie, hoppas ni har det kanonbra!!Är inte ett dugg avis!!!!!Hmmm/ Kram