onsdag 7 april 2010

Onsdag morgon











































Soooo Igår va en nice dag!!
Det var SOOOOOOOOL!!! AWESOME!! vi satt ute i typ 3 timmar, vilket resulterade i väldigt ful solbränna...inget på baksidan och fläckig i facet... yay! har alrdig varit bra på att sola haha...

Idag ska vi snart bege oss till Eric... en snubbe vi träffade förra gången jag var här... Det ska bli niiice... få se vad vi hittar på...

Förövrigt är det stopp i Vickans handfat... det har börjat rinna ner långsamt i avloppet så jag tänkte att jag skulle hjälpa henne med det... Men oh GOD! det skulle jag inte ha gjort... jag gjorde precis som hemma men istället för att det blev bra blev det HELSTOPP!! kändes ju lite pinsamt... :S
Så ja vickan och jag va rörmockare igår utan någon vidare lycka...
Idag har vi fått nått medel som vi ska testa.. hope it works...

Det kommer även komma en video på detta tappra försök med handfatet :P

Ha de niiiiiiice!

Inga kommentarer: