onsdag 15 december 2010

My not So very chubby fingers

Ja hörni salvan har hjälpt och fingret är inte längre svullet däremot har det blivit lite lustigt, ser ut som en tarm på vissa ställen haha. Snyggt! o lite blått/rött. Men men tackar för salvan. Min andra salva som bara är för torra händer luktar ost. Yay! Inte så fresh! Men händerna ser i alla fall fräschare ut.

Mm hade en väldigt nice helg igen. I fredags lussade vi utklädda till alltmöjligt, pirater, katter och Vickan och jag var julgranar. Haha. Skojsigt och de va uppskattat! 

Lördagen spenderades hemma framför datorn utan att få något vettigt gjort. Tills kvällen kom då vi drog till Nye och spelade nya X-box kinect! Så sjukt kul! Snacka vill ha! Blev en rätt sen lördag, gick o la mig typ vid halv 4. 

Söndagen var det Ninnie och Vickans kvalitets dag. Enda dagen då vi båda är lediga. Försökte spendera den så bra som. Lite gitarr, sång och promenad. Osså kom min kära syster på besök och visade bilder från Egypten. Maaan, avundsjuk! Senare blev det wii spel med lite andra folk. Nice nice.

  
Translation:
Ok Im gonna make a sum up of what I just wrote. 
Fingers - Better. :D
Friday - Lucia, funny! We all Wore different costumes.
Saturday - X-box Kinect! Soooo funny! Want it! 
Sunday - Ninnie and Victoria quality time. The only day each week that we both have the day off. Some guitarplaying, singing and other stuff. Played some tv-game with other friends. Nice nice!

Anyway Just wanna wish my very best friend good luck tomorrow! I'll cross my fingers! <3

1 kommentar:

Victoria sa...

<3 !!
Och.. hahaha, jag ser verkligen värsta sur ut ! Woopssss