onsdag 22 december 2010

Yes yes!
2 (eller egentligen en dag) dagar kvar till julafton... Crazy!
Julklapparna klara? Nej.
När började jag med dem? I lördags
Har jag någon dag kvar då jag har möjlighet att köpa något? Nej
Bra Ninnie? Nej

Ah well jag har fixat lite i alla fall. Slutade redan vid fyra idag yay! Fast med den anledningen att jag kom på att jag måste jobba några timmar på lördag, det passet som egentligen tillhör någon annan.
Men jag fick i alla fall en massa gjort idag! Vickan och jag hann till och med att kolla på en julfilm, nice nice!

I veckan har vi hängt hos Samuel och haft det allmänt nice! Kollat på Gremlins 2, julkalendern och rensat kläder.
Sweet!

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Translation:
2 (or really just one) days until Christmas, Crazy!
Chirstmas presents done? No.
When did I start buying/preparing them? This Saturday
Is there any day left for you to buy anything? No
Is that good Ninnie? No.

Ah well I've fixed a few gifts anyway. Got of work at 4 today. Yay! But only beacause I realized that I have to work a couple of hours on Saturday, the shift that belongs to one of the staffmembers. So I gave him some of mine.
Anyway got a lot done today. There was even time left over for me and Victoria to watch A Christmas Carol. Nice nice!

Been hanging out at Samuel a few days this week. Watched movies and thrown some clothes away! Sweet life!

Goodnight!

Inga kommentarer: