tisdag 25 januari 2011

Hey Hey

Mm har varit en bra helg!
Häng i Virserum I lördags. Kollade på i Rymden finns inga känslor. Mycket bra för att vara svensk måste jag erkänna.
Kollade även på en dokumentär film om en i England som byggde ett helt hus av Lego! Helt sjuuuukt cooolt! Skulle inte ha nått emot att bo i ett sådant! Fast nu var det inte jättehållbart men hade det varit det hade jag allt velat bygga mig ett eget! Lego är COOLT!

I söndags körde Vickan och jag ett träningspass hemma hos mig med kondition och styrka! ASnice och det kändes i kroppen igår må jag lova! Det får bli fler gånger. Massa fler!

På kvällen sen åkte vi hem till Chrisse käkade yummy toast och kollade på Solsidan! Trevlig kväll indeed!

Igår var en lika fullspäckad dag på jobbet som det varit nu i några dagar. Verkligen FULLT upp! Det kändes typ som att jag hade varit på jobbet 1 timma när jag gick hem... När det i själva verket var 9 timmar. Skönt det !
Efter jobbet åkte vi hem till Gustav och kollade på Dinner for Schumcks (Min fjärde eller femte gång) Den e nice!! Se den!

-----------------------------------------------------------------
Translation:
I've had a nice weekend i tell you. Hung out at a friends apartment this Saturday, watch a swedish movie called "I rymden finns inga känslor" (there's no emotions in space haha) It was very good even though it was a swedish movie (I don't usually like swedish movies.
we also watched a documentary about a dude in England who decided to build and entire house made of Lego! AWESOME! I so wanna live in one! Haha... Allthough it wasnt really sustainable (?). But if it would have been I would have build one myself haha.

Sunday: work out with victoria. A very nice workout! And believe you me, my muscles were sore yesterday! Awesome! We'll do that again thats for sure!
Later that evening we went to Chrisses house and ate some superyummy toast nad watch the swedish tv show "Solsidan" (Sunny side) superfunny! really nice evening! :)

Yesterday at work was as fullyloaded with things to do as it has been the last couple of days. Crazy! when I got of at 6 pm it felt like I had only worked for like one hour. When it actually had been 9!
Crazy nice!
After work we watched a movie at Gustavs place. "Dinner for Schmucks"! It's like my fifth time I watch it and it's super awesome! If you haven't seen it! then do!

Have a nice day!

2 kommentarer:

debbie sa...

gillar skorna asmkt!
ninnie jag saknar dej meeeed!! vad gör du till helgen? hör av dej! <3

berbres sa...

Dinner for Schmucks har jag bara sett två ggr. galet bra. Är det möjligt att den kan ha vart bättre andra gången?

SV: Hur vågar du äta random gröna godisar som inte ska vara där dom är? Tänk om det var typ råttgift eller cancer typ? Jag gillar långa kommentarer och din var inte tråkig någon gång! Grattis. Du är kul.

Kul kul.

Kult.