söndag 6 februari 2011

Laser, concert and a bit of working

Goodness! Vilken fredag jag hade! Det var så många saker som gick fel asså! (Eller inte fel men, och det var inte mitt fel heller för den delen) Men jag ska inte ens ge mig på att berätta.

Kvällen blev i alla fall awesome! Åkte till Växjö och körde Lasergame! Freakin' awesome! Tredje gången jag spelar det nu och denna gången vatt det lite annorlunda, med baser och grejer men fortfarande SJUKT KUL!
Men påvägen hem och hemma började jag tänka på jobbet igen och bara "shit har jag typ gjort helt sjukt fel nu!? "
Men efter en rätt sömnlös natt fick jag ett mail på morgonen om att det var helt lugnt! puh!
Var ju inte mitt fel men var rädd att jag fattat helt fel beslut! Maaan vilken ångest jag hade hela kvällen och natten!

Igår kväll var jag på Soul konsert med min underbara vän Hilda! Ubernice och träffa henne igen och konserten var superbra! Jag tröttnar vanligtvis efter 15 minuter typ men de höll på en timma och jag tyckte att det var lika kul hela tiden! 
Senare drog vi till Samuel, lika nice som vanligt! Men min tidsuppfattning var helt knas!
Kändes som att klockan var typ 2! När jag kom hem och verkligen insåg att klockan bara var 23, ångrade jag migsjukt att jag åkt hem... Liksom Why? Jag hade ju liksom kul!
Men sen kom jag på att det var ju lite för att jag ville prata lite enskilt med Hildur :P Det var ju bara fem minuter men helt klart värt!

Idag blev det lite jobb igen, så denna vecka blev det bara en dag ledigt.
Men jag gillar att jobba söndagar, det är mysigt!

-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Translation:
Mm goodness what a friday! So many things went wrong (Or well not exactly, and not my fault either) at work this friday. I don't think I'm even gonna begin to explain what happend.

But later that night was awesome! Went to play Lasergame with some friends! It's so freakin' awesome!
It's the third time a play it, this was a bit different from the other once but still sooooo funny!

Got home and started thinkingof work again and could hardly sleep cause i was soo worried that i had messed things up!
But got an email from my boss in the morning and it was totally ok! Puh!
Again it wasn't my fault but I just felt that I had made a very wrong decission. But thank God it was ok!

Went to a Soul concert last night with my dear friend Hilda! It was great and I really enjoyed it. Usually I want the concert to end after like 15 minutes, but they played for like an hour and its was awesome!
The we went to a friends house, and it was awesome as well..
thought My mind was totally messed up time wise... Felt like it was 2 o'clock, so we went home and realized that dude it's like 11. You're home at 11! Like why did I leave? I totally enjoyed beeing there.
But I got to spend like 5 extra minutes with Hilda which was worth it!

Inga kommentarer: