onsdag 16 februari 2011

Brev från tingsrätten

Okej hade en såååå sjukt dålig vecka förra veckan!
Allt strulade. Massa nya tråkigheter varje dag. Kunde inte bli mer trött på mitt jobb och kände bara "Hej jag slutar nu!"
Har aldrig mått så dåligt över jobbet sen jag började för tre år sen.
När helgen kom var jag slut och så lättad över att helgen var här!
Nu tar vi nya krafter och börjar med inventering! Yay! Not! Men men jag är glad ändå! Jag har jobb och det är stundtals väldigt trevligt! Dessutom fick jag mer erfarenhet från händelserna :)

Dock väntade en kuvert från tingsrätten när jag kom hem. Så nu vankas rättegång. Suck.
Men skönt att det äntligen är dags i alla fall. Här har ni inlägget från den dagen

Förövrigt publicerad Vickan och jag vår tredje låt i söndags!
Men dudes när ni spanar på denna behöver ni inte tänka på själva videon för vi vet att den suger Haha. Vi tycker att det är bättre att lyssna på texten i stället ;) So check it out, eller lyssna i alla fall :P

Inga kommentarer: