onsdag 6 juli 2011

Sista minuten och bröllop!


 I lördags var jag på bröllop, en kompis sedan barna/fjortistiden gifte sig! Underbart fint och kul :-D Önskar dem all lycka!
Jag kan typ dö lite på att jag börjat göra allt i sista minuten, var aldrig sådan förr. I lördags, en timma innan jag skulle ge mig av till bröllopet tänkte att ja Ninnie nu får du börja göra dig iordning. Inser då att "Oh crap jag har inte slagit in presenten" (som även den blev sista minuten på typ). Letar hysteriskt efter inslagspapper! Crap, vi har bara rött med tomtar på! Inser i samma sekund att jag inte har något kort till dem! I pyjamas gör jag snabbt ett kort på datorn på dem som blir alldeles för stort! Och får idén om att slå in paketet med detta kort! Sagt och gjort! Skriver ut ett mindre kort också! Så ja det blev ett väldigt egengjort mindre snyggt paket. Men vad tusan skullle jag göra haha! Mm, skärpning Ninnie!
Jag lämnade huset helt oförberedd och inte alls sådär iordning gjord som man vill vara när det är bröllop! Men men de andra som fixat med bröllopet hade i alla fall förberett allt super och det blev kalas! :D

Inga kommentarer: