fredag 8 mars 2013

....

Då har ytterligare en vecka gått! Jag har återigen tagit extrapass i helgen, så nu kör vi 5 helger straight igen med jobb! Finfint! Ingen jobbrist här inte! Yeah! Nästa vecka blir det dessutom lite pass på golvet! Wohoo! Lyckliga jag!
Hoppas dock på att jag får behålla torsdagen ledig i alla fall :)

Nåja i onsdags var jag på gymmet 6.30 och det var sjukligt nice! Körde schemat jag fick av Vickan! Ben och mage! Kom till jobbet vid 8 tiden och armarna skakade haha! Liksom när tränade jag dem? Kände noll i övriga kroppen och bara jaha borde kanske tagit mer vikter!
Tills igår natt! Man och man! Vaknade av att jag drömde att jag opererade magen utan bedövning! En sån smärta! Vaknade och insåg att smärtan kom från den grymma träningsvärken i magen!  Och än idag känns det mer eller mindre som att något brutalt försökt mörda insidan av mina lår!
Gillar att de börjar b lite resultat nu :)



Igår fick jag träffa Vickan! Käkade sen lunch, kycklingfilé och potatissallad! Mumma!






Inga kommentarer: