fredag 29 mars 2013

Väntar inte längre på att bli sjuk

.. då var den här. Febern, halsonten och den nedsatta hörseln! Blä! Mina blodkroppar kunde inte längre försvara sig och bacillerna tog över!
Varit två hektiska dagar på jobbet som jag verkligen behövt va på topp! People are crazy during easter!
Har ni btw tänkt på hur mkt påsken börjat bli som jul. Inte längre bara godis i påskäggen, vi äter påskskinka, köttbullar och prinskorv och vi dricker påskmust. Istället för tomtar har vi kycklingar och vi frossar i påskgodis!
Svårt att hålla uppe humöret och leendet under dessa omständigheter men så kommer sånna där söta random kunder som säger att de alltid försöker välja min kassa för att jag är så glad och då blir man påmind om hur mkt det faktiskt gör med bara en liiiten ansträngning :-) sånt behöver man höra ibland!

Anyhow kom hem typ döööd igår och på min keyboard står ett påskägg med snyggaste hörlurarna som jag nämnt för sam att jag ville ha, plus lion med vitchoklad som jag velat testa! Hur gulligt! Åh så fin han är! Förtjänar inte att bli så bortskämd!

Hade en kväll hemma igår då jag somnade i soffan vid nio haha.


Inga kommentarer: