måndag 20 oktober 2008

I'm lazy I know

Ninnie va ute o sprang idag, goodie...
Jag är nog typ lataste människan asså, nej kanske inte riktigt men lite... hehe
Liksom tränar typ aldrig,
Har köpt en bärbar dvd för att jag inte ska behöva gå upp till tv:n o stänga av sen Haha...
Om jag cyklar/går ner till stan ska jag förmodligen köpa godis eller nått Haha... Bra Ninnie!

Men, men vissa dagar (som idag) e jag lite nyttigare :D

Nåja, de e väl skit samma om jag e lat eller inte haha... Helgen va i alla fall nice...
Fregdagen spenderades på bio med Gustaf (Tropic Thunder, wierd men kul!) o sen lite Te (bara varmt vatten för min del;) )framför kvarteret skatan... Nice...
Lördagen spenderade på stan med mamma och sen på konsert och annat nice i Kyrkan...
Trevligt folk och nice musik..
Söndagen hm? va nog enbart hemma ... framför datorn hela dagen :S
Eller nej! en liten promenix med... till ÖB Mohaha..!

I'm lazy I know :D

/Ninnie

1 kommentar:

Victoria sa...

åhh.. ÖB. saknaden är stor !Ge mig öb:s cashew !