måndag 27 oktober 2008

Produkts av the Åttis

Igår va jag ju då i Ullared för typ tusende gången... it's sort of a tradition...
I'm snål so it fits me very well... fast visst e de lite dyrt för oss ändå Vickan? ^^

Men it is cheaper ...
Sex and the city bl.a. filmen kostade bara 99:- där... inte så mkt billigare eller typ 50% på vissa ställen
all though jag köpte ju inte den för jag köpte Juno Mohaha för typ 70 eller 80:- Nice!
And some other lite halvonödiga saker köpte jag.

And an other famous person crossed my way Camilla från Skilda världar... Hello on you.

I alla fall såg vi en ful tröja där som de stod "Products by the 80's" på. This is mammas uttalning/överstättning: Produkts av the Åttis...
Yepp, totaly correct ^^

Anyway I so have to find smoething more intresting to write about... MOhaha

/Ninnie

Inga kommentarer: