tisdag 7 oktober 2008

What happends in Vegas

Kollade på What happends in Vegas igår...
Den va bra! Rekomenderas...

Och vet du Vickan Matt whites Love var med i den ! Haha!

Och igår kom de in världens Äckligaste gubbe på mitt jobb! BLÄ!
Han skulle ha en "vuxenfilm" och började fråga mig om vad jag gillade och om jag kunde hjälpa mig välja den bästa. Jag bara eh jag kollar inte på sånt.
Och sen började han berätta om vart han bodde och förklarade hur jag skulle komma dit och frågade mig vart jag bodde. BLÄ! JAg svarade inte precis på det.
Sen frågade han mig om de kommer räcka hela natten och och att han skulle ha dem att mysa med ikväll!
I DON'T WANNA KNOW!!!!

O de här e bara en liten del av vad han sa... kan inte skriva sånt som inte lämpar sig liksom. BLÄ!

Anyway får inte nog av lyssna på Falling slowly...

2 kommentarer:

Victoria sa...

ne wow.. den måste ja se alltså !! coolish ! :D

Anonym sa...

Men usch. Har varit med om en sådan snubbe på mitt jobb också. Kanske rentav var samma? O_o