tisdag 27 juli 2010

tjumbo



























Tjapp napp!
Jaha hörni.
Har ungefär´haft en superbra vecka förra veckan.

Måndagen blev kvällsmat hemma hos erica, supernice..

Tisdagen: volleyboll i östanå! Så sjukt nice! att slänga sig i sand eär det bäst som finns, sen om det ger ett bra resultat eller inte ska vi inte prata om haha...
MEn så sjuuuukt skoj!

Onsdagen: Grill/häng i östanå. Rätt nice o träffa lite people...

Tordagen hängde Vickan och jag med erica och sjöng massa gamla låtar. Vi ville ju då blir artister (och frågan var inte OM vi blev det utan när HAha, det var så resonderade) när vi blev stora så vi sjöng en hel del back than... så de gav lite nice memories. Sen käkade vi kvällsmat, ericas supergoda hembakta mackor! Yeah!

Fredagen: Volleyboll i Nye, Dock var det regn, regn regn men still nice!
Sen åkte Vickan och jag hem till moi och kollade på Big bang theory! yeah!

Lördagen: var på stan en sväng, sen hem för att kolla på Big bang igen.
Sen på kvällen blev det cirkus bästa partyt på länge! maaaan va nice!
Var kalas för en kompis. Blev grill, lite "spex" och sen från typ 20-04.00 Så blev det singstar! Asså tiden mellan 01.30 och 4.00 kändes som 10 minuter!
Hade så sjukt skoj! Tack Anders för en sjukt nice fest!
När jag kom hem sov jag typ 2 timmar eller nått.

Söndagen: Spenderade dagen med Vickan framför Big bang. Sen byttes det till vänner då vi båda somnade en stund i soffan... supernice...
Sen på kvällen blev det lite singstar i Nye igen, nice! Plus en kort kort kort volleybol match då jag o Axel tog hem segern :P

Yeah yeah... sjukt nice vecka, men har också gjort att jag e astrött denna vecka... men sjuuukt värt... Ha det niiiiice! :D

2 kommentarer:

Samuel sa...

maaaaaaaaaaaan du och axel vann... jag tror de var fusk någonstans vi måste räknat fel med poängen! =)

Samuel sa...

alla vet ju att jag och vickan ägde!