fredag 30 juli 2010

oh yea















Goodmorning Majs!

Dudes idag är jag ledig! :O
Jag skulle egentligen åkt till Västervik idag men regnet gör mig mindre sugen.
Men vi åker nog imorgon istället. Så nu är jag ledig utan att jag egentligen behöver...

Mm, i tisdags gick Erica och jag ner till Forgården för att fika på en filt. Dock hade jag med mig min yoghurt istället för att köpa nått. JAg har kommit i en "älska-yoghur-period" Yummie!
Det var i alla fall nice och prata av sig lite granna :)

Shit va nice det är att mina kära vänner är hemma under sommaren :D Så sjukt gött... Synd bara att de åker snart igen :(

Igår blev det lite filmkväll hos mig. Planet 51, vi blev några stycken till slut :)
Efter filmen blev det Vetlanda Spelet. Kul spel men kan ju verkligen vara i en evighet. Men med nice sällskap blev det nice ändå och vi spelade inte klart ^^

Idag dimper kanske flight of the conchords dvd:erna ner i brevlådan YEAHHHH!

Förövrigt är jag typ Superhappy!

1 kommentar:

Anonym sa...

Ninnie är så sjukt söt!