tisdag 13 juli 2010

Tror att värme har fått en ny innebörd

Hej svej!
Okej så förra tisdagen var jag ju i jönköping på sjukhuset.
Ja jag betalade 300 :- för ett mindre än 1 minuts läkarbesök, det enda jag fick reda på var att de skulle beställa en tid till röntgen om några MÅNADER!
Great! plus att jag fick ta ledigt hela dagen från jobbet och åka ända till jönköping för det... lite trist men sånt är livet.
Man får glad att det finns läkare :)

Ja, i fredags åkte Vickan och Jag ut till Nye och spelade volleyboll och grillade med ett gäng! Superkul!:)
Sen blev det glasscafé på kvällen, yummie!

Lördagen spenderades med Vickan och solen. Yeah! Sjukt varmt eller vad säger ni?
Men det är nice med värme!

Söndagen spenderades först med Vickan och solen igen, min goda barndomsvän erica kom sen. Och vi hade det nice!
Lyssnade på aqua och s club 7 HAha.
Jag tog fram min lilla lilla turkosa pool med små fiskar på Haha. Den är ju då inte så djup så man får liksom rulla runt för att bli helt blöt typ Haha!
Men helt nice!

Sen så blev det volleyboll och grill i Nye igen! Yeah! tack till Anders som fixade allt :D
Helnice helg helt enkelt.

Ja äntligen har jag lyckats uppdatera här. Har galet lite tid nu för tiden känner jag.


Jag önskar att jag kunde ge mig ut och springa, men fick superont i hälsenan för över 2 veckor sen och det har inte gått över än :( Så fort jag börjar springa muppar det sig. Så nu blir det ingen träning för min del tyvärr. Fast vem orkar sig ut i denna värme.
Fast idag är det rätt nice so far.

Ah well (igen) Kommer nog va en bra vecka, detta

Ha det niiiiice!

Inga kommentarer: