söndag 27 mars 2011

Trött, hyperpigg, nöjd, döende, tillbaka till liv, och till slut helt sjukt skrattig

Ja, jag har gått igenom lite olika faser idag kan man säga, haha.
Fas 1: Började dagen med att va på stan med Vickan. Beslutade att vi skulle springa milen.
Var galet trött och köpte energidryck trots att jag sagt att jag inte reagerar på energidryck. I believe my exact words were "Alltså jag är inte känslig för energidryck. Jag är inte känslig för nått, förrutom livet själv" Haha!! 

Fas 2: Vid denna stund började energidrycken verka. Och vi blev galet aktiva och supermega taggade!
Gick in stenhårt! Låt mig då tillägga att jag tränat typ 10 gånger (asså riktigt träning) sen i sommar och inte något de senaste månaderna. Men jag hade en inspirationskälla, Jag tänkte hela tiden på att om Samuel som inte tränat mer än sammanlagt tre mil och ändå klarar vasaloppet så ska jag klara detta! And yes 12 km blev det! Sjukt skön runda i solen!


Fas 3. Satte oss ute och chillade i solen, och kände oss allmänt nöjda. Man får va såhär snygg när man har har sin moders stjärnmönstrade långfillsingar! 


Fas 4: Började må riktigt dåligt. Typ kändes som att hjärtat inte orkade. Orkade ingenting och hjärtat typ flippade ur när jag försökte gör något. Gick och la mig och trodde nästan att min sista stund var kommen. Haha!

Fas 5: Gick upp efter cirkus en timma. Kände mig bättre och stack iväg. Victoria fick mig då att inse att det var energidrycken som förmodligen fått mig att må så himla dåligt.
So No more energidryck för mig för tusan! Haha! Och jag tar tillbaka att jag inte är känslig för det Haha! Kom hem till Johan Hördegård och käkade yummy tacos och hade trevligt.

 Fas 6: Spelade ett tärningsspel och dog typ av skratt haha! Omg, alltså det var så sjukt kul och kunde inte sluta skratta! Resten av kvällen var så galet bra! :) Så sjukt härliga personer hela bunten! :D
Hemvägen med Victoria var lika kul den! My goodness vad vi skrattade! Haha! Victoria du är bäääääst!


Förövrigt blir det 2 bröllop i sommar :D Underbart kul för dem! <3 o ska bli underbart kul att se det!
Nu är klockan 03.58 och ja, det är nog dags att sova skulle jag tro, men inte trött än. Ah well tack alla för en helt otroligt kul kväll! Ni är bäst! :D


--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Translation:

Ok so I went through like 6 different phases yesterday.
Phase 1: Started the day "in town" with Victoria and decided that we were gonna run 10 km. I was supertired so we bought an energydrink even though I don't usually feel any different afterwards.



Phase 2: 15 minutes later I was super energetic! And like Hyper! I've only worked out like 10 times (like a real workout) since this summer and no work out what so ever the past 2 months. But I kept thinking of a friend who finished "vasaloppet" A 90 km long Cross country competition without going more then 30 km all in all on skis this year. So I though " what the heck if he can do that far I can do this" And I did. Finished 12 km 1 h and 15 minutes later. 
The sun was shining and it was awesome!


Picture 1
  
Phase 3: Got home and sat down outside with sun on our faces. Awesome!
And the second picture show how beautiful I look in my mothers star-pattern long johns (I don't know if thats what you call it but I used google translate) Haha 


Picture 2

Phase 4: Started to feel really bad! Felt like my heart was about to collapse everytime I moved! I totally freaked out about it, and I had to lay down cause I had no strenght to move. I felt like I was going to die! Haha

Phase 5: Got up like an hour later. Felt a bit better and left the house. Victoria got me to realize that the energydrink probably caused the "Ah-I'm-gonna-die-experience". No more energydrink for me!
Went to a friends house, ate yummy tacos and had a really nice time!

Phase 6: Played a game of dice, SUPER fun! I almost died from laughing to much! Haha! Omg it was awesome! The rest of the night was freakin awesome and all of these people are freakin' awesome!
Victoria and I had a supernice drive home. Laughed like crazy! Victoria you're the best!



Picture 3

Recieved my second wedding invitation yesterday! So far Two weddings this summer! Wonderful! <3
Ok It's 03.58 am and it's time for me to go to bed.
Thank you, all of you for an AWESOME evening. You're the best! :D

Picture 4

Inga kommentarer: