onsdag 25 maj 2011

Bad luck indeed, men jag skrattar !

Okej i fredags när jag skulle jobba på H&M började jag med att sätta igång ett larm i butiken! Med lite blinkande blått ljus och sådär. Yay! Men det gör visst alla nya typ, så det var inte såååå farligt.
I lördag när jag skulle jobba börjar jag med att slå i huvudet i skåpskanten! Smärta! Haha! Jag kände bara "shiiit jag kommer förblöda här!" Fast det började inte ens blöda :P Men det blev en bula och blått.
I söndags började jag dagen med att tappa och slå sönder ett glas! Yay!
Senare samma dag skulle jag sätta mig i bilen för att åka och spela volleyboll. Stänger bildörren i häftig rörelse. Men vad tusan, något är i vägen! "Nej! Min mobil!" Tar upp den och ser att ja men den är ju hel! Låser upp knapplåset och inser att den inte riktigt är helt okej! Det var en randig skärm, men endast 20 % är oläsbart, så jag tänker " Äh, jag måste köpa en ny mobil men det är inte någon panik"
Spelar Volleyboll en stund och mobbas av mig själv och av andra för denna händelse. Sätter mig återigen i bilen. Slår igen dörren och ett bekant ljud hörs!
Yes, jag gjorde det igen! Jag har klämt min mobil i bildörren. TVÅ gånger! Denna gång ser jag enbart typ 25 % av skärmen Haha.Så nu har jag införskaffat mig en ny mobil och slagit i huvudet i ytterligare en kant! Pretty Awesome right?!

I övrigt var det sjukt kul att spela Volleyboll igen :D

2 kommentarer:

berbres sa...

Ha på dig bättre byxor - så att inte mobilen åker ur. Skaffa körkort - så att du kör bilen och om du har mobilen i samma ficka som alltid så kommer den iaf hamna på rätt sida och inte där dörren är. Smart, jag vet. Grattis till ny mobil annars!

alex segerblom sa...

det ser ut som om du slår dig hela tiden

hoppas det är ok med dig dock en ny mobil kan va bra men sluta vara SÅÅÅ klumbig^_^

läs min blogg så kan du skrata åt mina roliga påhitt
he det