söndag 8 maj 2011

Climbing in the ''mountains''!



Vickan och jag bestämde oss idag för att göra ett en videorecension på två filmer. Så vi drog på oss en äventyrs utrustning filmerna till ära och begav oss till ett ”berg” snarare lite klippor ^^. Det var helt awesome! Dude jag vill börja ge mig ut i naturen lite mer (trodde aldrig jag skulle säga det haha) men då vill jag ha rep och hjälm på mig, för man känner sig massa coolare då :P

Helgen har bjudit på jobb för fulla muggar. Gårdagen började med jobba på H&M i några timmar och sen jobba på Hemmakväll till 23.30. Jag var rätt slut när jag kom hem. Men det är massa nice att jobba när det är mkt folk! :D

1 kommentar:

berbres sa...

Ni hittar på mycket saker som av allt man kan hitta på. Sagt.

Jobba inte för mycket, man tjänar för mycket pengar då. Sant.

Mina kommentarer är inget man ska lyssna på egentligen. Jag gillar att förklara mig.