onsdag 18 maj 2011

... den har anlänt...

Oj du det var ett tag sen nu...
och jag har helt glömt att skriva att min systers unge har ploppat ut nu :D .. Jag har endast träffat den i sovande tillstånd och vågar inte röra den nu i början ifall jag bär på nån osynlig smitta haha. Men snart så! Den är sådär gulliga som bebbsar brukar vara! :)
Dessutom har jag bestämt att jag enbart ska prata engelska med henne (oh right, yes it's a she)! Så att hon sedan kan bli typ megabra på språket. Tror ni det funkar? :P

Igår/inatt var det bio Pirates of the Caribean 4 i Växjö med awesome Victoria, Samuel, Victor och Jonte. Kan inte jämföras med de andra tre men helt klart nice! Tråkigt nog inte så mkt 3D effekter. Ah well det var nice!
Den började 00.04 och jag somnade hemma igen strax efter 4, sedan tog jag mig upp till jobbet till 8. Lite lite trött är jag men inte så fasligt!

På fredag och lördag blir det jobb på H&M igen! Awesome!

5 kommentarer:

berbres sa...

Du har påverkat min framtid. Tack! Jag tänkte ta och se den nu i veckan, men det låter som att jag inte ska lägga ner 110kr för att se den i 3D nu. Därför att jag inte går på den nu så kan ju det betyda att jag inte träffar den här personen utanför bion som jag inte har träffat på 7,5år. Han kommer i sin tur har med sig en tjej som jag lär känna. Efter några år så lönar denna bekantskap i att hon jobbar som chef på mitt drömjobb och jag får en anställning med en gång. Jag skulle ha mått toppen! Men nu blev det ju inte så som sagt.. Tack! Blir nog bra ändå:3

Anonym sa...

Nä, lurigt med alla smittor, tur de där små är tåligare än man tror... =)
Lycka till men engelskan, tänk om ändå nån gjort så med mig när ja va liten....
Ses imorgon! :)

berbres sa...

SV: Ja, när man tänker så, då ska jag nog tacktacka dig för att du har räddat mitt liv! Visste inte att jag var så framåt, wow! eei

alex segerblom sa...

på dig låtter som om ungen kommer från rymden O_o

nåja det är alltid roligt när ett nytt liv kommit till :)

och jag vill fortfarande se den filmen...men kanske inte i 3D
>_< ha det ^_^

debbie sa...

askul med bebisen, men mindre OK att du var i "min" stad utan att säga till. :(