torsdag 14 februari 2013

Hej, har nån berättat för dig om willys+?

Hej, har nån berättat för dig om willys+?
Min standard repliken för denna vecka!
Min uppgift för veckan har nämligen varit att informera och registrera kunderna som willys+ kunder, som btw är awesome!
I måndags körde jag ett pass på typ 11 timmar men det gick sjukt snabbt! De övriga dagarna har varit liite kortare men kört på som en gnu och värvat kunder! Sjukt kul och sjukt upprepande haha!
Fått massa bra kundkontakt och jag känner mig nöjd, tror jag :)
Det jag dock inte gillar är att folk blir väldans närgångna! En kund stod och strök mig på ryggen under hela samtalet! Yay! Not! Haha! Men men all in all var det nice! :D

I övrigt så har mitt proteinpulver anlänt! Det var mums! Kiwi yoghurt smak! Beställde även nudlar och snygg snygga shakebottles!

Fick en surprisevalentines påse av finaste idag! Ze best! Firade dagen lite igår med sprillans nya the walking dead! Me like!









Inga kommentarer: