måndag 4 februari 2013

Super Bowl!

Last night var de super bowl! Matchen började 00.30 och energidrycken var ett faktum! Lyckades hålla mig vaken utan problem trots att Beyonces framträdande inte kan jämföras det allra minsta med madonnas förra året!
Strömmen gick på planen så matchen slutade inte förrän under tidig morgon! Samuel o jag la oss pigga o snacka engelska till klockan var lite väl mkt 06.27 oj du! Somnar och vaknar av sms 6.45. Jobbet (skulle jobba 15.45 - 21.15) undrade om jag kunde va på golvet  från 11 innan det passet. And well jag älskar golvet så varför säga nej! :-D men föreslog att annan extra personal kunde ta mitt kassapass (så denne också får lite tider) så blev en härlig dag pågolvet till 17.

Fick dessutom ett uppdrag undernästa vecka! Så blir bestämda tider då och en personlig utmaning! Love it! Ska kötta nått så sjukt! :-D

Inga kommentarer: