måndag 18 februari 2013

Mission: viktuppgång!

Okej något har hänt med mim kropp! For real! Den tycks vilja minska i vikt konstant! Och för en som redan är för smal är detta inte ett bra tecken!
Vet inte vad detta beror på; om det är för detta ständiga oroande och den oplanerbara stressade tillvaron man får av att jobba extra, det är mycket möjligt! But thats just life :-)

Hur eller hur är jag crazy trött på att se ut som en dinosaurie längs ryggraden, trött på att behöva ha tre lager kläder och ändå frysa och trött på att va yr, må illa och oroa mina föräldrar konstant!
You see när man en gång haft ätstörningar (några år sedan nu) slutar päronen aldrig att oroa sig. Och jag förstår dem, men denna gång är jag ( eller ja mitt psyke) helt oskyldig till denna viktnedgång!
Så nu blir det ändring! Time to put some weight back on! :-D Och det känns sjukt bra! För jag ska göra det in a good way. Träningen ska vara kvar men får se till att äta massa mer! Inte mig emot haha! Dock mår jag så illa now adays men det är nog pga denna onda cirkel!
Ska ta mig ur ekorrehjulet och nya pigga hälsosamma Ninnie ska ta plats wohooo!

1 kommentar:

Anonym sa...

Det löser sig!