fredag 5 september 2008

Accepting fact

Shit va svårt jag har för att vara glad för andras skull...

Asså fatta va bra hon kommer få (min bästaste freund) de.Hon ska till USA o va aupair.

O hon e jättelycklig!

Borde jag inte vara glad då?

Men istället deppar jag järnet över att i ett år vara utan henne kvar i kalla Sverige...

vad e jag för en ego kompis?


Jag e glad för hennes skull! Jag e de! Försöker försöker...


Men jag menar jag har vänner kvar här o dessutom kommer jag jobba mest hela tiden...

Men vem ska hälsa på mig? vem ska jag diskuter saker me? Vem jag inte ge en julklapp till (vi ger nämligen inte varandra julklappar för vi vet att vi båda älskar varandra i alla fall o vet vad vi tycker om att köpa saker åt andra). Vem ska jag fira min födelesedag med på enklaste sätt?

Vem ska jag testa alla nya sorter av choklad med? Vem ska jag bara Va med?


Jag e glad för hennes skull...

Old pic

2 kommentarer:

Victoria sa...

åh ninnie... åh ninnie... du är INTE en ego kompis. Du är den bästa vän som går att få... och inte ego för fem öre.. Jag kommer sakna dig med, det vet du..
vet du vad, om det kommer nya choklader så får du skicka det till mig (och vänta) så kan vi smaka dom via skype tillsammans :D
Älskar dig. Över allt annat. Det vet du !! <3<3<3

Victoria sa...

självklart menar ja det, va trodde du?