tisdag 23 september 2008

Little more information than I needed

Asså videobutiken jag jobbar i säljer även "vuxenfilmer" alltså erotiska filmer. Vilket e superhemskt för man måste stå o bläddra efter skivorna, som förövrigt inte står i ngn ordning. Så man måste typ kolla på framsidan o jämföra bilderna (!BLÄ!)... De suger o de e sjukt pinsamt o jag blir dessutom lite äcklad när jag ser typ män i 40 -års ålderna som ska köpa och typ 70-åringar!
Men men de e bara o tacka o ta emot, le och låtsas som ingenting...

Men så kommer de in en snubbe som köper två stycken av mig. Eller först ber han mig om hjälpa honom att hitta en. Eh ne du de känns inte riktigt bekvämt att stå o hjälpa dig att leta efter en sån film som "passar" dig.
Så jag bara ne asså du kan bara kolla efter den du vill ha så kan du komma till kassan sen. Smiling. BLÄ!

Anyway så e han där i cirkus 1,5-2 timmar. (!) och sen dagen efter kommer han tillbaka o säger att han vill byta. Okej. Men anledningen e att den inte var bra.
Jaha så du menar att jag ska byta ut den för att du inte gillade den. Hallå where're you from? Kan man likosm byta en chokladkaka för att man inte tycker den e bra. Nej..
Jag säger till honom att tyvärr kan vi inte byta ut nått om du redan kollat på de, i så fall får du ta de med min chef på måndag (de va fredag)...
Han: Men asså jag behöver den idag.,
(WHAT?!?! Why do you need it!!??!?!)
Ja sa ja men tyvärr.
Han: Men asså (me lite pervers blick) jag vill ha den i helgen. Jag behöver den till kvällen.
(Eh asså de här va lite mer info än vad jag behövde asså)

Snubben fick inte byta den i alla fall... tss...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men stackare. länkar hit fån min blogg. titta gärna in.

Anonym sa...

maste kontrollera:)