lördag 21 mars 2009

HELGe skoog

Tjosan!
Lördag.... igen!
crazy!
Förövrigt kan jag inte sova längre än till typ 7.30 nu för tiden... de e ljust...
O det gillar vi! :D

Förövrigt e jag glad för Debbie har börjat jobba hos oss :)
UNderbar liten flikka...
Känns wierd dock att jag e hennes tillfälliga chef HAha...

Mm mkt mer händer inte... en kund hittade en sten i sin glass härom dagen :O coh bet sönder sin tand... inte bra för glassföretaget X!

Nothing more to say really... kan inte fatta jag fyller 20 om en och en halv vecka liksom jag ! Ninnie! do i look like 20? oh no!

KOm en 22-årig kund häromdagen och frågade vad jag gjorde i affären, varlfr jag inte var i skolan. HAn sa sen att han trodde att jag hade praktik för de hade några åttor på sitt jobb...
WHAT??? im only like 6 years older haha...
Alltough i'll be back when im 40 looking like 34 ;)
kanske :/
Eller också har mitt osunda levene gett annat resultat... crap...

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha. Shit. Hade kunden med sönder tand kommit när jag varit hadej ag fått panik. Haha.
Åh Ninnie. Det är asgött att ha en sån underbar människa som chef/vän. Du är bäst och jag gillar dej massvis!
/debba