söndag 1 mars 2009

nothing really

Jahopp
So min helg bestod lite utav musikdirekt...
Im like a big fan of nixon for president! supercoola!
Fanns många fler bra som spelade också!
Emelie Makrill I admire you.! Du va sjukt bra!

Senare drog Nixon tre killar till och jag till donken...
Tervligt... all tough tillförde inte jag så mkt Hhaa...

Sen stack Gustaf och jag till impact... båda va sjukt off och lyssnade typ inte nått... de va liksom svårt tt bara komma dit och sen bara on with that plus att vi bara ville fika.. MEN!!! så visade det sig att de inte va nått fika :O! Det hade varit innan liskom :/

Jaja de nice o tråffa Gustaf igen ialla fall :D...

Annars så händer inte så mkt mer än jobb...
Debbie ska lära upp sig lite för att senare börja :) Nice!

well well... nu ska jag återgå till min Ben&Jerry ;)

3 kommentarer:

Victoria sa...

haha, säger du donken nu med ;P

Anonym sa...

Åhhh, gud vad glad jag blir :')
... Vet inte riktigt vad jag ska skriva, men you made my day :D Tack!!

glasruta sa...

åh säger du det? att du har symptomer? kolla om du typ är svullen på din hals<3 om du känner dig orolig kan du ju kolla med läkare och be dom göra prover! struma är jättevanligt bland tjejer i vår ålder....