tisdag 18 augusti 2009

and btw

De va visst inte bara Vickan som som läste...
Då blir man också sådär lite glad... :D Tackar Zandra http://glasruta.blogspot.com/ & Ingegerd :P
Dock har jag ju inget intressant liv att skriva om, men det får liksom bli min grej...
O därför ska man läsa min blogg för att de står om absolut oviktiga saker....
(och till anonym, jag antar att du menade att de va min mamma som va den söta tjejen haha, eller hallå Ninnie din mamma e inte ful så de va egentligen inget kul med det... förlåt mamma du e söt ^^)

Nu e min Smoothie slut :'(
Ska gå på jakt i kylskåpet efter jordgubbar...
(mental note to self: buy strawberries...)

3 kommentarer:

glasruta sa...

jag gillar din blogg precis som den är :) inte direkt så att jag heller har något intressant att skriva om! jag skriver för mig själv, för att jag mår bra av det! :D hihi puss!!

Victoria sa...

du ska ju inte skriva för andra, silly.. Do it for yourself :P

Issa sa...

Jag följer också din blogg. / Issa