måndag 17 augusti 2009

Hejsan

Mitt förra inlägg var igår bara så ni vet...
eller bara så att du Victoria min enda läsare vet ^^

Jaja, idag var det jobb... Gick så himla snabbt!!

Jag behövde sluta klockan 17 idag för var tvungen att gå till banken o lite andra ärenden... o liksom det brukar va skönt att sluta tidigt men idag va de bara dumt typ... för jag hade en del att göra och de kändes om jag nyss börjat... liksom min kropp ville inte sluta vilket hade varit utmärkt om jag hade jobbat hela passet typ...

Okej ninnie dah du slutade en timma tidiagre haha...

Sen gick jag till Hilda o pratade med henne en stund... de va trevligt...
Även hon ska flytta :( Synd att man inte spenderat mer tid med henne.. hon e ju SÅÅ skön!!

Men jag hälsa på henne i göteborg ett antal gånger :D

Looking forward!!




















Jaja, nu ska jag väl ta o lägga mig typ... kolla på film såklart!

Tjosan!

3 kommentarer:

glasruta sa...

jag läser faktiskt också din blogg sötnos :* hihi! barnvakt är alltid kul :D

Victoria sa...

hihi ^^ ja kanske bara är den enda som kommenterar ;P
men oj! va alla flyttar alltså... det kommer bara vara du som är kvar i vetis haha...

"Ingis" sa...

Jag läser oxå...ha ha