onsdag 5 augusti 2009

Tjo!
JAg saknar Vickan!
MEn jag e glad, glad, glad glad :D Vet inte varför men yes i am! :D
(de ungefär nu nått skulle sabba allt, men jag hoppas att jag bryter mina traditioner och fortsätter i detta glada spåret)

Gustaf o polare var på besök på jobbet... Trevligt, trevligt... Underhållande!
Kanske gjorde det mig glad... var glad innan med men de kanske blev som en förlängande effekt!
Tack för det ! :D

Well well ha en supernice dag!
(lyssnar på Dizzy balloon vilket förstärker min känsla :D you can see my point Vickan can't you? ;))

2 kommentarer:

Victoria sa...

Woho happy happy happy :) we liky , huh.. And oh ja forstar dizzydizzy den gor en glaaaa. Dom spelar pa lordag btw :P

Victoria sa...

haha.. funny thing. ja hade skrivit en fortsättning på det, men det hade visst blivit nge fel i skriptet som ja inte hade märkt... haha. ja skulle egentligen skrivt (eller ja, ja skrev, men det syns inte..) att ja hade på mig min I <3 New York t-shirt och röda shorts o att ja kände mig som mk o ashley i NY minute haha..