lördag 29 augusti 2009

jobblilijobb

Ja idag vaknade jag och hade feber...
Mådde lite halvkasst, ont i kroppen, halsen, mådde illa men kände mig ändå pigg liksom...
Åkte ner till jobbet 8.30 för att förberda inför loppisen...
Sen jobbade jag i butiken 10-12...
Sen iväg till loppisbordet o sålde lite filmer... De va kaaalllt!
Men jag har snälla arbetskamrater som lånar mig extratröjor :)
Såg nog lite väl påklädd ut men what can i say im not ment to live in sweden...
Hehe...




Well va hemma vid 15 tiden... o nu har jag typ suttit vid datorn sen dess... Ninnie ninnie do something better with your life... typ kolla på film eller nått hehe...

Jag vann en tävling på tradera föressten... lite choklad, en Spegel (?), en tiding och en film.. way!! jag vinner aldrig men nu så! Wihoo!
Det är det där rosa på bilden :P

yes yes... nu e jag trött o ska nog lägga mig en stund..
Tjooosan..

2 kommentarer:

Victoria sa...

Kom hit istället- det är bara typ 38 grader om dagarna nu för tiden.. ja smääääälter bort..

Victoria sa...

.. och kryaa på dig med gumman, ju !! <3