torsdag 13 september 2012

En Doft Av Äggmacka

Sitter i en tågkupé en bit ifrån Victoria, inser att vi inte kanske inte kan prata alltför mycket under denna resa. Det det börjar med att jag får skrattattack och kan inte sluta. Tur är dock att jag skrattar tyst även när jag gapflabbar (dock rinner tårarna alltid). Men hade dessvärre tydligen blivit upptäckt av övriga resenärer då en utav dem (tatuerad kille ) säger att nu vill vi också veta vad det är som är så j***a kul. Vilket bara gör att jag får mer panik! 

Lite senare upptäcker jag att en chef för affär x sitter framför mig. Den affär som jag fick jobb i men sa upp mig direkt när jag blivit upplärd eftersom jag fick jobb på mitt kära Willys. Inte nog med att jag satte henne i klistret då så kunde jag inte ens meddela henne detta personligen eftersom hon var på semester. Känner att jag inte ser jättebra ut i hennes ögon! Fjortis nummer ett! 
Jag och Victoria har dessutom en äggmacka i våra väskor som gör att varje gång jag trycker lätt på väskan pyser en äggdoft upp. Ja resten kan ni räkna ut! Jag ser inte fram emot att ta fram denna macka och tvinga dessa medmänniskor att sitta i denna doft! Tror vi lämnar denna vädigt tysta kupé pch tryckta stämning om en stund!


Umgås med Victoria genom sms under denna resa!

Inga kommentarer: