måndag 17 september 2012

Ingen mobil på 45 minuter

Hade en såndär värdelös natt/morgon!
Kunde verkligen inte sova i natt av någon anledning! Somnade som först vid 3.30! Yay med tanke på att jag skulle upp 6.30! Råkade då somna om efter att klockan ringt! Upp klockan 6.55 (Måste cykla vid 7.30)
Sminkar mig snabbt som tusan! Done! Nyser! Tårar från ögonen messar up mitt öga och får börja om! Panik! Äter samtidigt som jag sminkar mig! Done!
Strax redo klockan är 7.23! Tar nässpräy! Mentol-sprayet intar hjärnan och ögat börjar rinna! Mascara rinner (varför använder jag inte vattenfast längre?) messar återigen up mitt öga! Måste sminka om ena ögat IGEN!
Ovattenfast mascara - Dagens i-lands problem!

Sen fortsätter morgonen med massa små problem som jag bara känner är hur stora som helst denna dag!
Men tack vare helt superfina jobbarkompisar tog dagen en vändning och blev riktigt fin :D
Jag bara älskar när vi i personalen är lite småelaka (på skämt asså) mot varandra, makes my day haha!

Hämtat min nya mobil nu (hann träffa Samuel en stund med :) ) Yay! Dock funkar den inte än! Så nu har jag ingen phone! Vad gjorde man utan mobil förr? Jag har liksom varit utan mobil på tok för länge nu!
Är rädd att min mobil svämmat över av olästa sms och superviktiga samtal! Säkerligen någon jätteviktigt som bara MÅSTE få tag i mig :S Hela 45 minuter har nu gått!

 

1 kommentar:

Victoria sa...

Ja asså jag har skickat typ 100 sms till dig som är jätteviktiga liksom!!! ^^
And thaaaanks babe!! Flytta med miiiig :D