torsdag 13 september 2012

Galet med Gala

Jepp Vickan och jag är nu påväg till Stockholm för att gå på Årets Chicaste gala ikväll!
Kul kan man tycka, men det innebär också panik! Får tusan prestationsångest över att inte veta vad man ska ha på sig och hur man ska se ut!
Och självklart vaknar man i katastrof läge just dessa typer av dagar (typ Skolfoto, intervjuer och andra tillställningar). Håret är liksom kaos, förkylning har gjort min näsa, hals och min ögon svullna! Oh yeah!
Detta händer typ alltid. Det är liksom som att min kropp vill sabotera för mig!

Ah well, jag hoppas nu på att min hår blir perfekt efter att jag varit instängd på ett tåg i 3 timmar, sprungit till tunnelbanan och kånkat på en väska någon km till slutdestinationen för att göra i ordning mig.
Sedan efter att jag har gjort detta hoppas jag på att det håller sig sådär perfekt (som jag aldrig får det) efter att jag återigen sprungit till tunnelbanan och virrat runt i blåsten på Stockholms gator efter placet vi ska till.

Inga kommentarer: