tisdag 18 september 2012

...Fortfarande utan mobil och ensammast i världen

Tisdag morgon:
Internet på mobilen fungerar yay!
Ringer 3! Hittar inte felet med samtal och sms.
Ska därför skicka tillbaka mobilen och invänta ett nytt simkort till gamla mobilen (det gamla har aktiverats)! När kommer det undrar jag? Om två tre dagar! TVÅ-TRE Dagar!
Humör: Innerlig PANIK! Arg! Desperat! Fjortis!
Funderar på hur mitt liv ska fungera!

Tisdag eftermiddag:
På gymmet undrar jag vem det är som visslar bakom mig!
Går vidare ut. En vissling! Börjar smått tro att jag har fått märklig tinnitus!
Inser att detta är facebook signalen på mobilen!
Humör: Helt okej glad!

Senare samma eftermiddag:
Inser att jag glömt skåps nyckeln till jobbskåpet på gymmet! Ska precis åka och jobba. Måste ringa gymmet! Men hallå ingen mobil!
Humör: PANIK!
Mamma kommer hem i grevens tid och ber henne ringa! De har hittat den! puh! Men får klara mig utan skåp denna kväll
Humör: Känner mig naken utan skåp och mobil!

Tisdag kväll: Jag brukar inte sms:a Godnatt till folk allt för ofta. Men denna kväll inbillar jag mig att jag alltid smsar alla vänner på kvällen (vilket inte är sant för fem sekunder) och tänker att nu undrar de varför jag inte smsar och dumpar därför mig helt!
Humör: Känner mig ensammast i världen utan kontakt med omvärlden.

Inga kommentarer: