söndag 14 april 2013

A weekend off! :D

Åh du store tid så underbara dagar!
Körde långpass på jobbet i fredags 8.30-19.15 kom hem och hade tänkt träffa pöjken men han var på trav och jag lyckades somna vid 22 och inte vakna av att han smsade att han var påväg hem haha!
Uppe med tuppen som alla andra dagar now a days (HÄRLIGT)! Kvällen spenderades med the hobbit, Samuel och David! Sjukt nice kväll! Testade btw glassen från Sia som heter Godis! Helt ok, rätt somrig och fin :D
Vaknade av Samuels väckarklocka 6.20, gick upp och drog mig hemmåt. Käka frulle och sjöng påhittad sjukt rolig operasång med mamma haha. Hon är bäst! Sen tog jag på mig nya dojorna och gav mig ut på 5,5 km rundan och fick ett förbättrat resultat!
Förmiddagen sen tillägnade jag tillsammans med solen! Mmm!





Inga kommentarer: