lördag 20 april 2013

Både jag och hjärtat får rusa!

Gah jag är jätteorolig för mina behinnor! Sprang med mina nya superskor i söndags(?) Och efter det fick jag sån sjukt mega träningsvärk smärta i behinnorna! Och är det något jag lärtmig av future pt Victoria så är det att vara FÖRSIKTIG med behinnorna! Så nu har jag inte vågat springa alls! Och snart är det vår ruset! Ah! Mitt enda mål från början var att komma under 30 minuter men efter att en kollega sagt till mig att hennes enda mål var att slå mig! Om vi så är bland de sista haha! Aaah hon är liksom ute och springer typ varje dag! Nu måste jag ändra mitt mål och slå henne haha! Maaan lommer aldrig gå! Ska testa mig på en springtur idag! Frågan är om jag bågar använda skorna som dödade benen förra gången :s buhuuu mina superskor som skulle få mig att flyga fram!

Inga kommentarer: