torsdag 4 april 2013

Du gör mig lycklig!

Ah så sjukt underbart det är med sol! Hur lycklig blir man liksom inte när solen värmer mot kroppen?!
Igår tog jag på mig mina kompressionstights (love them) Och gav mig ut på årets första springtur utomhus! SJUKT gött! Vågade inte satsa allt eftersom jag nyligen var sjuk.
Efteråt slängde jag ihop en omelett och satte mig i solen för att få välkomna lite fräknar! Härliga vår!

På kvällen drog jag till Samuel och hängde med en Älg och en Sköld (Efternamn Elg och Sköld) Spelade Mario Kart, åt hemmagjord pizza och snackade till sena natten! Åh vad jag saknat dessa kvällar! Och ååh vad jag saknar Vickan och Andreas!

En ledig dag idag som spenderades först med besök på Intersport där Samuel köpte löparskor. Jag hade inte tänkt köpa några men hittade ett par som bara var sååå sköna! Fanns dock inte i min storlek så ska skicka efter! Alltså jag har ett par perfectly fine joggingskor nu men alltså dessa var heaven!
Ska jobba fyra timmar extra idag och på måndag så jag tänkte att då får jag köpa dessa ;) Har blivit lite väl mycket sånt tänkade nu haha!
Anyway senare satte jag mig i solen och chillade, sen raka vägen till Samuel för att ta hand om hans berg med disk!


Inga kommentarer: