fredag 17 juli 2009

California dag 14 Vi far till LA med äckliga kinder!









































































































































Jupp steg upp tidigt denna morgon, efter en natt med lite sömn...
Jag hade världens muppigaste kinder! De såg ÄCKLIGT ut! helt pluttrig!

Åkte in till Sf flyplats.
Massa strul när vi skulle få biljetten... de funkade typ inte liksom... med min...
o de har visat sig nu att vi har betalat en massa extra för nått vi inte ens vet vad... bara för att en man som jobbade där tryckte åt oss... typ 800 spänn mer! måste ringa o kolla med dem! '
köpte frukosten på flygplatsen (blev typ frukost/lunch) på SUBWAY! hehe... nice nice nice...

Kortaste flygresan ever! tog bara nån timma typ o med en subway macka flyger tiden ^^... skönt!

Va asvarmt när vi kom fram! pust asså!
Såg att de va nån som blev filmad och skrev autografer! vi bara yay en känids! men de va typ nån himla gymnast... haha...

Jupp... åkte buss in till hollywood boulevard... Bussen pajade mitt på väg dit... och blev ståendes... men de löste sig så vi fick ta en annan buss...
Kom ditt och gick där vid walk of fame osså...
Var tvungen att köpa en keps för att skydda min kinder som redan var insmorda med solskyddsfaktor 50 haha!!

Jag hade ont!!!

Sen i väntan på Johan kull käkade vi ett halvt kilo jordgubbar var! nice!!!

träffade honom, och hade trevligt trevligt... käkade smoothie och spanade in hans lya...

Synd att vi inte hade mer tid med honom, men vi var tvungna att bege oss till disneylands motel... Jag va kissig!! har aldrig varit så kissig i hela mitt liv... jag var superrädd att jag bara skulle kissi ner mig mitt vid tåget ...! tusan asså!
Men jag klarade mig in till nån resturang o lånade toan! puh!!!

KOm till motellet! Hade förväntat oss nått asa skabbigt ställe! men de va superfint!! o vi hade inte betalat mkt för det... vi hade liksome en dubbelsäng var att sova i... en stor tv! och fint städat va de... allt var kanon!

Kommer en massa vidoes om detta sen... nice nice nice..!

Japp, låg o somnade in medan vi kollade på that '70s show! :D

Hej svej

Inga kommentarer: