tisdag 28 juli 2009

Chestpains och ullared.. o en PRESENT :D!

OKej jag har kommit från till att min halsbränna det senaste halvåret berott på jobbet...
Eftersom det var borta när jag va i Usa och nu så fort jag kom tillbaka började det igen...
Måste lära mig att inte ta allt så allvarligt och inte stressa! NINNIE!!!

Igår va en apskitdag typ!
Hade det jättestressigt hela dagen! O sen får jag reda på att jag måste jobba lördagkväll :(
då det är cruisong och mkt folk... crap! Ingen annan kunde/ville ...

Så ja de e bara att jobba på... Tänkte hängt på päronen till Böda men aja det blir lite pengar i alla fall :)

KOm hem o va helt asdepp... kunde inte ens prata med mamma o pappa... haha höll på o lipa typ
asså de va liksom inte så farligt... men jag hade varit så stressad så jag va typ askänslig haha...

Anyhow idag kom en kund in som jag igår hade hjälp och också gett lite tomma godislådor till..
hon va jättetacksam.. o jag sa att vi slänger ändå dom , de e bara bra om du tar dem liksom...
sen kom hon in idag o sa att vi blåbärsplockerskor vill ge dig den här (en påse med en bodylotion (såg hon kanske att jag va astorr haha), och en duschtvå (luktade jag illa?? haha)) För att du va så snäll igår.. O jag bara nej men snälla nån de kan jag inte ta emot, liksom vi brukar ge burkar o bla bla bla... MEn så sa hon det spelar ingen roll för du va så väldigt snäll, trevlig o hjälpsam mot mig så det ska du ha...

Så stod det en liten lapp på påsen
Till Ninni (utan E! bu! nedå... hon frågade efter mitt namn igår o sa att hon skulle komma ihåg det )
som tack för plastbrukarna och det trevliga bemötandet
Hälsningar Blåbärs-plockerskan

O snacka om att man blir glad då eller!! :D

Fast de känns ju fel eftersom det bara e mitt jobb liksom... men hon insisterade på att jag skulle ta emot det så ja....:D Tack blåbärsplockerskan!
O tack alla ni kunder som sagt att ni saknat mig :D
Man blir liksom glad i hela kroppen och
Då känner man att man tycker om sitt jobb :D

Dock har jag haft chestpains igen... nått så grymt...
Men jag får skylla mig själv att jag tar allt så himla stort! skärp dig ninnie!

JAja imon drar familjen till Ullared o sover där en natt...
Shopping...! (dock köper jag alltid aslite ändå haha)
vet inte hur vi ska få hem allt i vår lilla lilla clio, när vi fyra personer som nästan redan fyllt den med packning :S
We'll see how that goes !

Ha det nice alla!

1 kommentar:

Victoria sa...

ne ninnie- ta inte saker så allvarlig ! relax och tänk på mig ;) nedå.
ja bara "cruisong"- vad tusan är det?! men sen fattade ja ju aha... tog mig ett tag. men gosh, hur irriterande är inte det, men du klarar det- och ja, du klarar det nog bäst av alla kan ja tänka mig!
HAha, gud, kommer bil intressant att höra hur nu kommer få plats i eran minibil ;P